۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

Web Service Mining eBook - کتاب اکتشاف در وب سرویس

Web Service Mining eBook,کتاب اکتشاف در وب سرویس,کتاب,اکتشاف,وب,سرویس,Web,Service,Mining,eBook

کتاب کشف اسرار وب سرویس شما را با مسائل بیولوژیکی یک سرویس وب آشنا خواهد کرد. Web Service بیانگر یک روش همگن و یکپارچه برای جمع آوری برنامه های کاربردی تحت وب Web-Based Application می باشد. این دانلود کتاب را با نام Web Service Mining: Application to Discoveries of Biological Pathways نوشته شده توسط George Zheng و Athman Bouguettaya شامل 153 صفحه انشار یافته سال 2010 را به صورت PDF کتاب الکترونیکی از سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت کنید.
یک وب سرویس شامل: XML برای برچسب زدن داده ها، SOAP برای انتقال اطلاعات، WSDL برای توصیف سرویسی که هم اکنون در دسترس می باشد و UDDI برای لیست کردن تمام سرویس هایی که در دسترس هستند می باشد. در این کتاب جامع همه این ابزارها از دل وب سرویس استخراج خواهد شد و به طور جامع تحلیل خواهد شد.
با استفاده از این کتاب وب سرویس شما تعامل دو طرفه ای با شبکه برقرار خواهید کرد و نیز معیار و عملکرد استفاده بهینه از وب سرویس را فرا خواهید گرفت. از مزایای Web Service سازماندهی کردن روشهای جمع آوری اطلاعات بسیاری است که در اینترنت موجود است. بر خلاف مدل های مبنی بر Client\Server مانند وب سرور ها, وب پیج ها و وب سرویس ها از رابط کاربری استفاده نمی کنند.

Web Service Mining eBook - کتاب اکتشاف در وب سرویس

دانلوددانلود رایگان کتاب کشف اسرار وب سرویس (حجم : 4.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر